یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
مومنی

حوزه/ وزیر کشور گفت: جبهه مقاومت مصمم‌تر و متحدتر از گذشته در مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی به نبرد خود ادامه خواهد داد و خون پاک سید مقاومت، سقوط رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، اسکندر مؤمنی، در حاشیه مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله در دفتر حزب الله لبنان در تهران، ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت، اظهار داشت: بدون تردید پیروان مکتب ایشان راه این شهید عزیز را ادامه خواهند داد و جبهه مقاومت مصمم‌تر و متحدتر از گذشته در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی به نبرد خود ادامه خواهد داد. بدون تردید، نتیجه این خون پاک به زمین ریخته تسریع در سقوط رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی خواهد بود.

وی افزود: ملت و دولت ایران و همه مردم در کنار مردم لبنان و جبهه مقاومت و حزب الله خواهند بود؛ این یک وظیفه دینی و شرعی است. این را با صدای رسا به همه دنیا اعلام می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران، دولت و مردم آن از جبهه مقاومت و حزب‌الله حمایت خواهند کرد و بدون تردید به این حمایت خود ادامه خواهند داد. بدون تردید اینگونه ترورهای کور و وحشیانه، نتیجه‌ای برای بقای این رژیم نخواهد داشت و این از روی استیصال است.

وزیر کشور گفت: بعد از این حادثه جبهه مقاومت در ادامه این مسیر معنوی و درست، متحدتر و مصمم‌تر شده است، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هم اعلام کرده که همواره در کنار جبهه مقاومت و مردم لبنان و خصوصاً حزب الله عزیز خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha